Återseende och fikabröd

Idag mötte jag upp min kompis Lucia och hennes vän Hewi från Berlin. Det var så fint att träffa henne igen, det var allt för länge sedan vi sågs sist! Efter det kom Ludovica och Josephine och vi satt kvar i cafét lite till tills vi bestämde oss att det var för kallt.
ett soligt Södermalm, Stockholms finaste stadsdel
Ludovica
mina nya leggins från Urban Outfitters, fantastiskt mysiga och fina
Josephine och jag hade nästan samma kläder på oss idag, Dr Martens och leggins, båda från UO
Nu ska jag mysa med familjen och senare bär det av till min favoritperson. Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: ebba

ååhh va fina tightsen va!! ska också köpa sånna snart, mysiga ju

2012-10-13 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0