Penguin's poems for Love.

Jag berättade ju tidigare om den där boken jag köpte på Urban Outfitters. Den heter Penguins Poems for Love och det är kärleksdikter på engelska som är så stört fina, selected by Laura Barber. Boken är indelad i olika chapters, som till exempel Nearly, Secretly, From a distance och Truly, Madly, Deeply. Det finns med kärleksdikter, vows, dialoger och så vidare, från för 300 år sedan till idag ungefär. Jag har hittat min nya sysselsättning alltså.

Favoriten. Köp den! Hundrasextio svenska kronor på Urban Outfitters.

Kommentarer
Postat av: Sara

fyfan vad fint. ska köpa den nu i veckan tror jag, verkar riktigt värt det!

2011-09-25 @ 12:58:37
Postat av: ---

I should have kissed her if the rain had lasted a minute more. Åh så fint.

2011-09-25 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0