and this is a song for a girl called Sophie.

Hurra Hurra på fredag blev det helg och i mitt nuvarande livsschema betyder det att man hinner krama på sina vänner igen och prata prata prata på Stockholms mörka gator. Så det var i princip det jag gjorde på fredagen, jag restauranghängde med Lara och Therese, och jag minns inte när jag skrattade så mycket som på denna kväll. Helt eminent underbart. På lördagen åkte jag till Södermalm för att möta upp Ladina och hennes kompis Jeanne från Zürich och vi promenerade runt lite och tog fikapauser på Café String.
Här är vi riktigt fina, på Beyond Retro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig, men jag saknar din posts! :D haha <3

2011-10-23 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0