Smålandsregn och Stockholmslängtan

Sitter på min fina säng i Småland, det regnar ute och luktar potatissoppa i hela huset.
Snart, Stockholm, snart är du min igen. Vi ska åka någon gång efter middagen och kvällen ska jag spendera
med två helt fantastiska tjejer, Josephine och Johanna! Förövrigt har jag varit i en liten antikaffär på förmiddagen och där fanns det så otroligt söta saker, man blev helt kär. Köpte några fina ljus och några kort på blommor, fyndigt.
Åh vad jag längtar, Stockholm Stockholm Stockholm Stockholm Stockholm Stockholm Stockholm Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Sanna

låter fantastiskt mysigt! hoppas dagen blir bra. kram:)

2011-09-27 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0